PÁCIENS BIZALOMÉPÍTŐ TRÉNING
ÉRTÉKESÍTÉSI TRÉNING MAGÁNEGÉSZSÉGÜGYBEN DOLGOZÓK SZÁMÁRA
PÁCIENS BIZALOMÉPÍTŐ ÉRTÉKESÍTÉSI TRÉNING
2020. május 15. péntek 9-től 15.30-ig
A tréning kislétszámú, maximum 15 fő vehet részt!
A tréning orvosoknak-asszisztenseknek-recepciósoknak szól!
Hogyan lehet “eladni” egy egészségügyi szolgáltatást?
ENNYI ELÉG IS LENNE? BÍZZUK A VÉLETLENRE?
A válaszom egyértelműen: NEM!
Én nem vagyok a véletlenek híve. Én a következetesség és a racionalitás híve vagyok. Több mint 20 év értékesítői tapasztalata alapján mondhatom, hogy a mai világban édeskevés a hirdetés és az online megjelenés. Az páciensek egyre inkább izolálják magukat a reklámoktól, direktben keresnek a problémákra, az adwords hirdetésekre is jóval kevesebben kattintanak mint azelőtt, hiszen a releváns nem hirdetett tartalmak érdekli őket. Amikor rákeresnek egy klinikára, vagy egy orvosra, nem az érdekli őket, hogy hány éve működik a klinika, illetve nem érdekli az orvos szakmai kompetenciája – önéletrajza. Elolvassák ugyan, de NEM EZEK ALAPJÁN DÖNTENEK! Épp emiatt kevés az, ha csak a marketing adta lehetőségekre koncentrálunk akkor, ha tényleg fejlődni szeretnénk!
TUDJA MI AZ A 3 ELV AMI ALAPJÁN A KLINIKÁJA MELLETT DÖNTENEK A PÁCIENSEK?
1., TÁRSADALMI BIZONYÍTÉK ELVE (mit mondanak mások , vélemények, páciens tapasztalatok,ajánlások)
2., KÖLCSÖNÖSSÉG ELVE ( mit adunk “ajándékba”, amivel úgy érzi a páciens elköteleződhet)
3., HASONLÓSÁG ELVE (rokonszenv, mi az amivel hasonlíhatunk a pácienseinkhez)
Ez az a három elv, ami a pácienst egy életre lojálissá tehet klinikája felé. Esze ágában nem lesz máshová menni SŐT! bizton állíthatom, hogy nagyon sok ismerősének fogja ajánlani a klinikát! Ahhoz, hogy ezt elérhessük, a klinika minden dolgozójának EGYÜTT KELL MŰKÖDNIE! Ezért minden egyes munkatársat ki kell képezni értékesítővé is! A klasszikus értékesítés, mint olyan nem értelmezhető a magánegészségügyben, kivétel azokon a területeken ahol pácienskoordinátort lehet alkalmazni, akit szintén jól ki kell képezni értékesítővé ( lásd amerikai nagy klinikák)! Ilyen területek lehetnek: szülészeti klinikák, plasztikai sebészeti klinikák, foglalkozásegészségügyi szolgáltatások, illetve minden olyan klinika ahol nagyműtéteket végeznek. Ezért speciális módszerekre van szükségünk, ami közvetetten hat a páciensekre, úgymond láthatatlan módon!
Az első páciens találkozástól az utolsóig a beteget végig kell kísérni egy jól felépített értékesítési folyamatnak. Itt mindenki szerepet vállal! Ha nincs összhang, akkor továbbra is küzdeni kell majd az újabb és újabb páciens kegyeiért és rengeteg pénzt felemésztenek a folyamatos hirdetések.

” A KLINIKA MINDEN MUNKATÁRSA ÉRTÉKESÍTSEN!”
Segítek abban, hogy minden egyes munkatárs értékesítési szemléletet kapjon!
Tréningen egy új nézőpontot ismerhetnek meg a résztvevők! A recepciós munkatárstól az orvosig, mindenki szerepet vállal abban, hogy a páciens teljes lojalitással, elégedettséggel és élete végéig való elköteleződéssel hagyja el a klinikát.
AZ ELLÁTÁS AZ, AMI MEGKÜLÖNBÖZTETI A KLINIKÁKAT EGYMÁSTÓL!
A holisztikus értékesítési szemléletmód megismerése segít abban, hogy a klinika teljes szolgáltatási palettáját megismerhesse a páciens és az orvosok elkezdjék egymást is ajánlani a klinikán belül, illetve az összes munkatárs részt vegyen a gyógyításban. Íme pár példa:
1. A legerősebb ereje az orvos-orvos ajánlásnak van! Ha Önökhöz ellátogat egy krónikus ekcémás beteg, vajon a bőrgyógyászuk ajánlja a klinika gasztroenterológusát? vagy csak annyit mond- ” hát lehet, hogy ezzel el kellene menni egy komplett kivizsgálásra” – vagy nem mond semmit… Ez működik Önöknél?
2. Ha az asszisztens beszélget a pácienssel, aki elkotyogja férje betegségeit, vajon abban a pillanatban eszébe jut ajánlani a klinika egy szakorvosát? Ez működik Önöknél?
3.A recepciós beszél telefonon egy új pácienssel, időpont egyeztetéssel kapcsolatban, megemlíti az épp akciós ajánlatokat a többi szolgáltatásukkal együtt, vagy csak a kiadott időpontra koncentrál mondván, hogy nincs ideje ilyenekre? – Ez működik Önöknél?
4.A munkatársak a közösségi oldalaikon vajon bármikor is ajánlják a saját munkahelyük akcióit-orvosait-szolgáltatásait? – Ez működik Önöknél? ( ez meredeken hangzik, de higgye el a legerősebb ajánlás egyike a munkatársak saját közösségi oldalán való posztolás, főleg ha a klinika környékén is lakik az illető)
EZ CSAK 4 PÉLDA VOLT A TÖBBI LEHETŐSÉGBŐL!
Ha Önöknél mindháromra IGEN a válasz, és minden egyes munkatárs hatékony a holisztikus értékesítési módszerben akkor ez NEM Önnek való tréning, és gratulálok hogy ennyire profin végzik Önöknél az értékesítést.
Ha viszont Önöknél akár EGY FRONTON IS GYENGE AZ ÉRTÉKESÍTÉS, akkor itt a helyük a tréningen!
Itt várom Önöket!
Ezen a napon, új értelmet nyer a munkája! A klinika sikere az Ön sikerévé válik! Minden egyes módszertan használata, fejleszti az EQ szintjét, mindezt úgy, hogy még hasznára is válik. Kiismeri a páciens bizalom és elköteleződés elveit és módszertanait, amivel felpörgetheti praxisát és a klinika forgalmát.
A tréningen fognak kapni jegyzetet, amiben összesítve vannak a feladatok és a tudásanyag. Rengeteg játékos gyakorlat van közösen, így fognak olyan tippeket is kapni amit egy másik résztvevő mond. Nem csak tőlem, hanem egymástól is tanulhatnak! Bármikor bármilyen kérdés merül fel Önökben a tréning alatt, bátran felteheti azt.
A helyszín biztosítja számunkra azt a teret, ami szükséges az interaktív játékokhoz amivel nem lesz unalmas ez a nap! Semmiképp ne előadásra számítsanak, hanem egy olyan tréningre amiben mindenki szerves részét képzi a feladatoknak. Semmi sem kötelező, de szigorúan ajánlott ! 🙂



Milyen tudásra tesz szert a résztvevők?
Értékesítési ismeretek megszerzése
Megtanulja a páciensek befolyásolhatóságának alapelveit
Orvosként megtanulja a láthatatlan értékesítést
Asszisztensként megtanulja mivel segítheti az orvos bizalomépítő munkáját - összejátszás
Konkrét értékesítési szituációk-helyzetelemzések
Jöjjön el a Páciens Bizalomépítő Tréningemre
Profi emberismerete lesz és Ön lesz az, aki miatt a páciensek
visszatérnek illetve ajánlják másoknak a klinikát!
A tréningem programja:
8:30 – 9:00 | Érkezés |
9:00 – 10:30 | Bemutatom a nap tematikáját. Értékesítési alapelvek a magánegészségügyben. Hatásmechanizmusok, értékesítési folyamatok a klinikán belül. Első módszer megismerése, begyakorlása |
10:30 – 10:40 | Kávészünet-kis sütik-üdítő |
10:40 – 12:00 | Értékesítési folyamatok 2. Hatásmechanizmusok 2. módszertanának ismertetése , begyakorlása - szituációs játékokkal |
12:00 – 12:30 | Ebédszünet – szendvicsebéd |
12:30 – 15:00 | Értékesítési folyamatok megismertetése 3. Hatásmechanizmus 3. módszertanának megismertetése. - Összefoglalás, a három módszer együttes használatának gyakorlása- szituációs játékokkal |
15:00 – 15:30 | Kompetencia feladatsor és búcsúzás egymástól - Zárás |
TRÉNER
UITZ KATTA
Tréner, lifecoach, mediátor
Egészségügyi Adatvédelmi tisztviselő
Több mint 6 éve tartok csak és kifejezetten magánegészségügyben dolgozók számára tréningeket. Eddig összesen több mint 900 asszisztens illetve orvos vett részt a tréningjeimen. 7. éve dolgozom az egészségügyi szektorban jelenleg is egy magánklinika munkatársa vagyok. Több mint 1000 orvos-klinika találkozón vagyok túl, és több 1000 páciens véleményt hallottam, láttam és kezeltem már. Értékesítési szemlélettel dolgozom, ezért minden tréningemen kiemelten foglalkozom azzal, hogy miképp járulhat hozzá az egyén a klinika forgalmának növekedéséhez.Tréningjeimen fontosnak tartom, hogy a GDPR szabályainak megfelelő mondatokat, és tudást adjak a résztvevőknek. Egyedi, klinikára szabott tréningeket is tartok, amit egy precíz audit előz meg a pontos problémák feltérképezése érdekében. Ezeket a tréningeket 5 fő feletti résztvevők esetében javasolom, mert mind anyagilag, mind a klinika szervezetének is jobban megéri. Általában hétvégi napokat szoktak a megrendelőim kérni, mert így nem esik ki a klinika a napi bevételétől ha az összes asszisztens részt vesz a tréningen. Számomra a gyakorlatorientált, mellébeszélések nélküli, eredményes tudás átadása a cél.
Ha Egyedi – klinikára szabott – tréningeim iránt érdeklődik, akkor írjon nekem: 📧 katta@katta.hu vagy hívjon 📞: +36709401209






HELYSZÍN: BELVEDERE HOTEL BUDAPEST
– Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 11/A, 1024-
PÁCIENS BIZALOMÉPÍTŐ TRÉNING
2020. május 15. péntek 9-TŐL 15.30-IG
Nap
:
Óra
:
Perc
:
Mp
A tréning fontos célja, hogy a klinika üzleti szempontjait figyelembe véve segítsek Önöknek a következőkben:
Az érdeklődőt, hogyan lehet pácienssé tenni
Feltétlen páciens bizalom kialakítása
Értékesítési szemléletmód elsajátítása, a láthatatlan értékesítésért
Megismerhesse a páciensben zajló döntési folyamatokat, és azokat irányíthassa
Képessé váljon arra, hogy munkatársaival együttműködve közösen egy minőségi páciens kiszolgálást tudjanak végezni, a klinika bevételének növelésével.
A KLINIKA SIKERÉHEZ HOZZÁJÁRUL ÖN IS!
Regisztráljon, nehogy lemaradjon!
AKCIÓ!!! RÉSZVÉTELI DÍJ: 25.000 Ft!! + ÁFA
Mit tud adni Önnek a tréningem?
Erről a tréningről nem tud hazamenni, új tudás nélkül amivel több lesz! A tudást senki nem veheti el Öntől!
A munkája új értelmet kap, amivel feldobhatja a mindennapjait, így a kiégés nem fenyegeti
Ha a klinika sikeréhez hozzájárul, akkor azt közös sikernek fogja érezni - sikerélmény=boldogság
Képessé válik csapatban gondolkodni, ami által kollégáival is még jobb kapcsolata lesz
Profi értékesítővé válik, nem lesz többé felesleges kérdése a páciensnek
Frissül az elméje, frissül a munkakedve, frissül az ÉLETE!
Itt az idő! Jöjjön el, hogy Ön lehessen a klinika sikerének kulcsa!
Hozza el kollégáit, hogy ezt a tudást együtt tudják elsajátítani, és jobban összekovácsolja Önöket egy nap ami csak Önökről szól!